Google Website Translator Gadget

11 december 2009

Az első bejegyzés helyett

Mivel elmulasztottam "bemutatkozni" az első bejegyzés alkalmával, most megteszem.
Mit is írhatnék magamról? Egyetemista vagyok Kolozsváron, közgázt végeztem, most mesterizek. Mikor nem egyetemen vagyok akkor Székelyderzsben lakom.

A fotózással lassan egy éve foglalkozom "komolyabban", mikor vettem egy Nikon D60-as gépet, persze ezt meg kittobiektívvel adták. Azóta próbálkozom és tanulom a fortélyait. Szakkönyveket olvasok, a neten minden helyről gyűjtöm az információkat, ja és persze sok fotót nézegetek, mert véleményem szerint abból sokat lehet tanulni, főleg a flickeren.

Nem rég vettem egy állványt egy Giottos VT809, tudom nem egy Manfrotto, egyelőre megelégszem ezzel. Most egy tele obijektívre vágyom, már ki is választottam, de még kell gyűjtsek rá. Vagy egy Sigma vagy egy Tamron lesz a választás, pontosabban ezek közül:
Sigma 70-300mm f/4-5.6 DG APO Macro AF-S
Tamron AF-S 70-300mm f/4-5.6 Di LD Macro
Esetleg tudtok véleményt mondani melyik is a jobb ?

Kicsit elkanyarodtam a témától, na de kb. ennyit rólam.

Szép fényeket...

5 megjegyzés:

  1. Én egyik obit sem ismerem sajnos, de a Tamronban inkább bíznék, mert van egy Tamron 90mm-es makróobim ami nagyon jó.
    www.dpreview.com
    www.photozone.de
    www.pixel-peeper.com
    Ezeken az oldalakon vannak obitesztek, tesztképek.

    VálaszTörlés
  2. KOszonom .... megnezegetem az oldalakat..

    VálaszTörlés
  3. Szépek a fotóid, érdemes fotóznod! Az objektívvel kapcsolatban, csak a kezdet nehéz, az első objektívet majd követi a többi. Én sokat fotóztam a Sigma 70-300 mm -s vel, most is van egy, igaz nem motoros, így sajna nem jó a Nikon D 60-hoz! Figyelj, mert csak a saját motoros obikat kedveli ez a gép. Minden esetre egy nagyon jó objektív, csak könnyen bemozdulnak a felvételek ha kézből használod. Az OrbánBalázs Fotóklubb tagjai közül ketten is Nikonnal dolgozunk, tanácsot adhatunk, ha érdekel. Minden csütörtök 18, 00 kor találkozunk a Könyvtár alagsorában.
    Jó fotózást!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, próbálkozok.... Tudom hogy egy Nikor VR-es obiektív jobb lenne de arra nincs lehetőségem. Van álványom úgyhogy marad az. Ja és biztos kihasználom a lehetőséget, mégegyszer köszönöm

    VálaszTörlés