Google Website Translator Gadget

17 február 2010

Kérés!!! Névadó Pályázat...

Ez most egy kicsitt más bejegyzés lesz, semmi fotó :D

Kolozsváron új kocsma nyílik amire kiírtak egy névadó pályázatot. Beválasztották az én névjavaslatomat is. Ami alapból is nagy elismerés, mert a leendő lokál tulajdonosai 250 javaslatból választották ki azt az 5-öt, amit közönségszavazásra bocsájtanak. A győztes egy 5.1-es hangrendeszerrel gazdagodik, meg egy kis dicsőséggel, hogy -Bezzeg ennek a helynek a nevét én találtam ki! -

Mivel a támogatás sose jön rosszul, ezennel meg szeretném kérni mindenkit aki e bejegyzést olvassa, hogy szavazzon az én névjavaslatomra. Ami ez lenne: Vár-Lak

Itt lehet szavazni: http://eletmod.transindex.ro/index.php?cikk=10920

Köszönöm szépen mindenkinek!

Szerk. Sajons nem jött össze, majd következőkor...

11 megjegyzés:

  1. Na hajrá! Nyomkodjuk a gombokat:)
    K

    VálaszTörlés
  2. Látom nyerésre állsz jelenleg.:-)
    Aztán írd meg ha nyertél. Holnap még szavazok.

    VálaszTörlés
  3. Koszonom mindenkinek aki szavazott... Azt hiszem lehet naponta tobbszor is... 1x 2x.

    VálaszTörlés
  4. hát, közel ez a legjobb, úgyh már csak ezért is szavaztam:P

    VálaszTörlés
  5. a szavazás lezárult...:-??

    VálaszTörlés
  6. vajon most akkor korona lesz?

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szavazas lezarult, sajnos nem az en javalatom nyert.
    "vajon most akkor korona lesz?"
    Szerintem igen.

    Koszonom mindenkinek aki szavazott.

    VálaszTörlés
  9. hát az nagy fos....

    VálaszTörlés