Google Website Translator Gadget

02 augusztus 2011

Az első fotókiállításom

Igen, ezt is megértem. Igaz még nem olyan, ahogy a profik csinálják, nem volt megnyitó, meg hasonlók, de ott lógnak a fotóim a falon és az a lényeg. Nem is mondtam, hogy hol: Székelyudvarhelyen a Corso Kávézóban (pontosabban: Kossuth Lajos utca 20 szám).
A kiállítás augusztus 31.-ig  lesz megtekinthető, minden nap 9-től a  késő esti órákig..
Ezúttal is köszönetet szeretnék mondani a hely tulajának, hogy kiállíthattam a fotóimat.

Remélem felkeltette egy kicsit az érdeklődéseteket és megnézitek...

11 megjegyzés:

  1. Gratulalok barátom, igaz meg nem lattam a muvet de meg fogom tekinteni, es akkor meg beszelgetunk.
    :-o)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!
    Jó érzés...akárhányszor is csinálja az ember,minden alkalommal jó érzés!:)
    Kívánom hogy a következőn már minden "körítés" meglegyen!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagy nagy grat! Beugrok, ahogy a városba kerülök.

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! És a következő? Mikor??Hol???

    VálaszTörlés
  5. Most látom ezt a bejegyzést, még épp időben. Jövő héten megtekintem. Addig is gratulálok a saját kiállításhoz.

    VálaszTörlés
  6. Utólag is gratulálok! Idén nem járok Erdélyben, de remélem werk fotókat is felteszel valahova, hogy láthassuk a kiállítást.

    VálaszTörlés