Google Website Translator Gadget

29 február 2012

Nagy a forgalom az etetőnél

Talán a rossz idő vagy az hogy felfedezték a napraforgó magot, amit a tegnap tettem ki, de ma szokatlanul nagy volt a forgalom az etetőnél. A cinegék és a verebek után, egy új látogató is benézett hozzám. Csak egy pillanat erejéig maradt, így csak ezt az egy fotót tudtam készíteni róla:

Valaki meg tudná mondani, hogy ez milyen madár, mert én sajnos még nem ismerem?

Sorban állnak a szalonnáért...

Két kis veréb ül a fán egyik Péter, másik Pál - mint a mondókában.

Ízlik a cinegéknek a napraforgómag!

8 megjegyzés:

  1. szia
    ahogy tudom a madar amit nem ismersz az csuszka.

    VálaszTörlés
  2. Hangulatos képek. Az új vendéged egy csuszka volt. Link: http://hu.wikipedia.org/wiki/Csuszka_%28mad%C3%A1r%29

    VálaszTörlés
  3. Az első fotódon egy csuszka van. Nálam is törzsvendég. Egyre jobbak a képek, látom örömedet leled bennük.:-)

    VálaszTörlés
  4. Attila, a könyvünkben lévő rajzolt képet összehasonlítottam a fotóddal.
    A ritka látogatód CSUSZKA.
    Tavasztól őszig rovarokkal, késő ősszel és télen elsősorban magvakkal táplálkozik.
    Nincs blogom, ne keresd, én azonban szoktam gyönyörködni a szép fotóidban. Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  5. Atti, az első képen csuszka figyelőzik ...

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek a válaszát. Ma is láttam a ki csuszkát az etetőnél, mikor vittem ki nekik a magokat. Majd készítek róla egy jobb fotót is ha ő is akarja.

    VálaszTörlés
  7. Hoppá hoppá, csak nem csaptál fel madarásznak te is.
    Aranyosak, ahogy megrohamozzák a fincsi falatokat.

    VálaszTörlés
  8. Mostanában nagyon beleélem magam a madárfotózásba...

    VálaszTörlés